Termeni si conditii

Prima pagină : Termeni si conditii

S.C. Taitagama S.R.L. deține și gestionează site-ul https://www.kalis.ro.

1. Declinarea responsabilităţii

S.C. Taitagama S.R.L. prin site-ul kalis.ro nu îşi asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul virtual. Imaginile prezentate pe acest site sunt cu titlu de exemplu, produsele livrate pot diferi datorită modificării caracteristicilor sau a design-ului fără notificare prealabilă de către producători.

S.C. Taitagama S.R.L. nu poate garanta şi nu işi poate asuma raspunderea că informaţiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate. Vă rugam să verificati corectitudinea specificaţiilor pe site-ul producătorului produsului dorit.
Valoarea maximă a obligaţiilor societăţii faţă de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzatoare este valoarea sumelor încasate de societate de la clientul respectiv.

2. Frauda

ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONŢINUTUL SITE-ULUI KALIS.RO, SAU DE A AFECTA PERFORMANŢELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL KALIS.RO VA FI CONSIDERAT O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A SITE-ULUI  kalis.ro ŞI VA PUNE ÎN MIŞCARE CERCETAREA PENALĂ IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) ÎNCERCAT ACEST FAPT.

3. Litigii

Orice litigiu apărut între clienţi şi societate va fi rezolvat prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reuşit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată competente din România.

4. Date personale

Incepand din data de 25 mai 2018 intra in vigoare Regulamentul UE 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date. Noua legislatie urmareste sa sporeasca nivelul de protectie a datelor personale si sa asigure un cadru transparent prin care cu totii putem avea un mai bun control asupra datelor personale.

Folosim datele personale pentru a raspunde comenzii dumneavoastra. Datele dumneavoastra vor fi sterse la cerere prin formularul de contact.

5. Disponibilitatea şi preţul produselor

Ofertele şi produsele prezentate pe site-ul kalis.ro sunt disponibile în limita stocului.

Preţurile produselor prezentate pe kalis.ro pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.

6. Returnarea produselor

Consumatorul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situaţii:

  • Produsul nu este conform cu specificaţiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta noastră, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mica, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor.
  • Produse ce au fost livrate greşit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepţia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială pâna la valoarea produsului înlocuitor.

Renunţarea la cumpărare

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv,în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv. În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferenţa de preţ, dacă produsul este mai scump. În situatia în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferenţa de preţ nu se va returna. S.C. Taitagama S.R.L. va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumpărat iniţial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la prima dovada a returului (dovada expedierii produsului sau primirea cererii de retragere din contract).

Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului şi ale persoanei care l-a achizitionat. Pe lângă cerere, dosarul trebuie să conţină factura în original, certificatul de garanţie în original cât şi copie după buletinul persoanei pe care a fost facută factura. Optional puteti completa si transmite in format electronic cererea de retragere de aici.

Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiţii:

  • Produsele nu trebuie să prezinte urme de uzură;
  • Starea produselor achiziţionate trebuie să fie la fel ca la achiziţionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menţinute intacte. În cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (până şi numai o singură dată) nu mai permite returnarea lor. În cazul produselor pentru care la livrare se efectuează proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defecţiuni datorate utilizării neadecvate.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, S.C. Taitagama S.R.L. are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, de a reexpedia produsul.

Aceste dispoziţii se aplica conf. OUG 34/2014, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă.

În cazul returnării/înlocuirii a produselor ca urmare a renunţării la cumparare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către cumparator.

În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanţie şi se constată neconformitatea în perioada de garanţie, se va dispune masură reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 şi a altor dispoziţii legale în vigoare.

NOTĂ: În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare, în ambalajul şi cutia originală, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factura, certificate de garantie etc.).

7. Procedura de returnare

În cazul în care doriți să returnați un produs, vă rugăm să urmati următorii pași:

a) Este obligatoriu să trimiteți produsul, împreună cu cutia originală a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite, certificatul de garanție și o copie a facturii. Toate acestea trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia produsului.

b) Dupa ce ați efectuat acești pasi vă rugăm să expediați produsul, printr-un curier rapid la adresa SC Taitagama SRL. precizând pe colet „Returnare produs”. Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere.

Imediat ce produsul va ajunge în posesia reprezentanților Taitagama S.R.L. veți fi contactat pentru confimarea și finalizarea procedurii de returnare. Cheltuielile de restituire sunt suportate de către cumparator.

8. Modalităţi de plată

Plata comenzii se face in mai multe moduri:

  • Numerar / Ramburs (se achita la curier)
  • Pe baza de factura proforma cu ordin de plata.

În momentul efectuării unei comenzi on line, Clientul declară că a luat cunoştinţă şi este întru totul de acord cu cele menţionate mai sus.